Taisyklės

APMOKĖJIMAS

 

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Už prekes atsiskaityti galima šiais būdais:

 

  • Naudojant internetinę bankininkystę  - pasirinkę šią apmokėjimo formą Jūs iš karto pateksite į savo banko internetinės bankininkystės puslapį, kuriame reikės patvirtinti jau paruoštą pavedimo formą.

 

  • Banko pavedimu - pervesti pinigus į žemiau nurodytą UAB „Primadis“ sąskaitą reikia prieš pristatant prekę. Pavedimą patariame padaryti kuo anksčiau, nes užsakytas prekes pristatome, kai pamatome, kad pavedimas padarytas. Paprastai pavedimus pamatome tik kitą darbo dieną.

 

  • Grynaisiais – sumokėti kurjeriui pristačius prekes į namus.

 

Pastaba. Mokant grynaisiais pinigais pristatymo metu turėkite tikslią pinigų sumą, kuri nurodyta užsakyme.

 

Prekes į kitas užsienio šalis mielai išsiųsime pagal atskirą susitarimą. Dėl siuntimo į jas tarifų ir pirkimo sąlygų prašome susisiekti el. paštu info@verus.lt

 

Įmonės rekvizitai:

UAB „Primadis”

Įmonės kodas 125936264
PVM mokėtojo kodas LT259362610

 

V.Maciulevičiaus g. 51, 04310 LT, Vilnius
Faksas 2305045, tel.: 2400511, 2400515

Internetinės parduotuvės tel. +37065643976


Atsiskait. sąskaita (Swedbank): LT267300010073841808 UAB "Primadis"
El.paštas: info@verus.lt

 

 

Kaip žinoti, ar pavedimas sėkmingas?

Jei pavedimą darėte naudojant internetinės bankininkystės sistemas, jį matysime iš karto. Jei darėte paprastą pavedimą, gali tekti palaukti parą laiko (priklauso nuo to, iš kokio banko sąskaitos pervedėte pinigus) kol pamatysime, kad pavedimas padarytas.

 

„Mano duomenys“ skyrelyje galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“ apmokėjus pilną sumą.

 

Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?

Pageidaujant sąskaita faktūra gali būti išrašoma.

 

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymas yra 1,45-2,90 €.  Perkant prekių už 25 € arba daugiau – nemokamas pristatymas  registruotu paštu.

 

Užsakymai, kurių statusas „Laukiama apmokėjimo“ paruošiami ir išsiunčiami tik gavus apmokėjimą.

Jei turite papildomų klausimų - mielai atsakysime!
info@verus.lt

 

 

KAIP PIRKTI

 

  1. Išsirinkę prekę bei norimą kiekį spauskite „Į krepšelį“. Produktas atsidurs Jūsų pirkinių krepšelyje, kurį galite matyti viršutiniame dešiniajame kampe.
  1. Norėdami užsisakyti papildomą prekę pakartokite 1-ąjį žingsnį.
  2. Norėdami koreguoti užsakytų prekių kiekį - nueikite į “Mano krepšelis”. Įvedę norimą prekių kiekį į laukelį, spauskite „Atnaujinti“. Norėdami atsisakyti prekės, spauskite„Pašalinti“.
  3. Kai baigsite apsipirkimą, spauskite „Tęsti“. Atsidariusiame langelyje matysite bendrą užsakymo ir pristatymo kainą.
  4. Jei esate neprisijungęs - sistema paprašys prisijungti prie savo vartotojo paskyros arba užregistruoti naują vartotoją. Jeigu nesate registruotas vartotojas - užpildykite trumpą anketą, kad galėtumėte patvirtinti užsakymą. Jeigu nenorite registruotis mūsų sistemoje spauskite „Svečio užsakymas“ ir užpildykite žemiau esančius laukus.
  5. Atlikus apmokėjimą užsakymas bus pradėtas vykdyti kai užsakyme nurodyta suma bus įskaityta į parduotuvės sąskaitą.

 

 

PRISTATYMAS

 

Atsiskaičius elektroninės bankininkystės sistema arba išankstiniu pavedimu, prekės išsiunčiamos 1-2 dienų bėgyje.

 

Prekių pristatymas:

1. Registruotu paštu:
Siekiant užtikrinti, kad visos prekių siuntos pasiekų adresatus, prekės siunčiamos tik registruotu paštu ir pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo išsiuntimo dienos. Dėl švenčių ar kitų ne nuo mūsų priklausančių priežasčių (pvz.: šventiniu laikotarpiu) šis terminas gali prasitęsti. Siuntimo kaina 1,45 €, o perkant už 25 € ir daugiau, šis siuntimas yra nemokamas.

 

 

Pateikus prekes į paštą, visiems pirkėjams išsiunčiamas pašto suteiktas siuntinio sekimo kodas.

 

Pastabos:

Atsiimant prekes prašome su savimi turėti asmens dokumentą. Siunta yra įteikiama asmeniškai ant jos nurodytam asmeniui, kai jis pateikia dokumentus.

 

2. Kurjeriu:

Pageidaujantiems siuntinį gauti kiek įmanoma greičiau rekomenduojame naudotis kurjerio paslaugomis. Pristatymas 1-2 darbo dienos.

Prekės pristatomos Kliento nurodytu adresu. Norint, kad prekės būtų pristatytos kitu adresu, būtina tai nurodyti užsakymo komentare. Į Kuršių Neriją prekių nesiunčiame. Siuntimo kaina 2,90 €.

 

 

 

Prekės pristatymo metu patikrinkite prekės siuntos būklę. Jeigu pastebėjote, kad įpakavimas yra pažeistas, įsitikinkite, ar nepažeista Jūsų užsakyta prekė. Jei prekė yra pažeista, nepriimkite siuntos, ant sąskaitos faktūros ar priėmimo perdavimo akto pažymėkite, kad prekė yra pažeista bei informuokite mus elektroniniu paštu info@verus.lt. Jums pasirašius ant sąskaitos faktūros ar priėmimo perdavimo akto be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga.

 

Mes neatsakome, jeigu prekės bus prarastos siuntimo metu, jei neteisingai įvedėte pristatymo adresą.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 

 

Jeigu norite grąžinti prekę, kurią įsigijote verus.lt, galite tai padaryti per 14 dienų nuo jos gavimo.

 

Prekę galite grąžinti kai:

  • Gavote ne tai, ką užsisakėte.
  • Gavote brokuotą prekę.
  • Nusprendėte, kad nebenorite užsisakytos prekės.

 

 

Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, nedevėtos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeista etiketė, nenuplėštas originalus įpakavimas), turi būti tos pačios komplektacijos. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigyjimo dokumentą.

 

Broku nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros ir laikymo atsiradę mechaniniai pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar  natūralus nusidėvėjimas.

 

Prekių grąžinimo procesai:

 

  • Prękės grąžinimas paštu:

 

  1. Praneškite mums apie ketinimą grąžinti prekes telefonu arba el. paštu, nurodytu skyrelyje „Kontaktai“. Žinutėje nurodykite grąžinimo priežastį bei pageidavimą pakeisti prekes arba atgauti pinigus .
  2. Prekes saugiai supakuokite į tą pačią arba panašią pakuotę, kurią Jūs gavote. Prekės yra Jūsų atsakomybė, kol ji pasieks mus. Mes rekomenduojame grąžinti Jūsų paketą išsiunčiant registruotu paštu. Mes nesame atsakingi už grąžinimo išlaidas, nebent tai mūsų klaida.
  3. Gavę prekes nedelsiant jus informuosime. Pinigai grąžinami arba nauja prekė išsiunčiama ne vėliau kaip per 14 darbo dienų.

 

  • Prekės grąžinimas į artimiausią Verus parduotuvę:

 

  1. Parduotuvės, į kurią ketinate grąžinti prękę, vedėjai telefonu nurodykite grąžinimo priežastį, pageidavimą pakeisti prekes arba atgauti pinigus, bei suderinkite atvykimo laiką.
  2. Prekę grąžinant Verus parduotuvėje, reikia pateikti apmokėjimo čekį ir prekę su originalia pakuote.

 

Dėmesio! Visos grąžintos prekės tikrinamos. Radus pakuotės ar prekės mechaninių pažeidimų (išskyrus gamyklinį broką), pinigai nebus grąžinami bei prekės nekeičiamos. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais bus tariamasi individualiai.

Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais

 

Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1.1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.verus.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB „PRIMADIS“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

1.2. Pirkėjas užsakymo patvirtinimo metu spausdamas mygtuką „Patvirtinti“ patvirtina, kad įdėmiai perskaitė visas Taisykles, suprato jų turinį ir be jokių išlygų sutinka su visomis Taisyklėse išdėstytomis nuostatomis ir įsipareigoja jų laikytis. Jei Pirkėjas nesutinka besąlygiškai ir neatšaukiamai prisiimti ir laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų, jis neturi teisės naudotis jokiomis Pardavėjo elektroninės parduotuvės paslaugomis.

1.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pardavėjo Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu Taisykles pakeisti. Pirkėjui taikomos tos Taisyklės, kurios galioja pirkimo momentu.

1.5. Elektroninės parduotuvės „verus.lt“ prekyba    vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

 

II. Privatumo politika

 

2.1. Kliento registracijoje pateiktus duomenis naudos išskirtinai tik Pardavėjas ir jo partneriai, teikiantys paslaugas, susijusias su prekių užsakymu, pirkimu ir pristatymu.

2.2. Registruodamasis Klientas nesuteikia teisės jo elektroninį paštą, telefono numerį, adresą ar kitus asmeninius duomenis naudoti rinkodaros tikslais, išskyrus tuos atvejus, kai Klientas pats registruodamasis pažymi, jog tokią informaciją nori gauti.

2.3. Klientas patvirtina, kad suteikia Pardavėjui teisę rinkti, kaupti, sisteminti, naudoti ir tvarkyti bet kokiu Lietuvos Respublikos teisės aktų neuždraustu būdu visus ir bet kuriuos asmens duomenis, kuriuos Klientas tiesiogiai ar netiesiogiai pateikia Pardavėjui lankydamasis Parduotuvėje ir naudodamasis Paslaugomis šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis ir tvarka.

2.4. Pardavėjas įsipareigoja informacijos apie Klientą neatskleisti tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius su Kliento užsakymo pateikimu ar vykdymu susijusias paslaugas. Tretiesiems asmenims Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais.

2.5. Užsiregistravęs Klientas įsipareigoja niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Taip pat baigęs darbą Klientas turi atsijungti nuo Parduotuvės sistemos, kad būtų tikras, jog niekas neprieis prie jo duomenų, ypač tais atvejais, kai naudojasi viešu kompiuteriu (pvz., universitete, interneto kavinėse ir pan.). Jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis arba baigęs darbą neatsijungia nuo Parduotuvės sistemos, Pardavėjas neprisiima jokios su tuo susijusios atsakomybės.

2.6. Pardavėjas turi teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Kliento galimybę naudotis Parduotuvės Paslaugomis. Taip pat turi teisę nutraukti Parduotuvės veiklą apie tai neinformavęs Kliento.

 

III. Sutarties sudarymas

 

3.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.

 

IV. Prekės ir jų kainos

 

4.1. Parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo momentu keisti prekių pasiūlą.

4.2. Viešas prekių pateikimas neįpareigoja Pardavėjo jų parduoti.

4.3. Imamasi visų įmanomų priemonių tam, kad prekių spalvos bei aprašymai būtų kiek įmanoma tikslesni. Ekrane matoma prekės spalva priklauso nuo Pirkėjo monitoriaus, todėl Pardavėjas negali garantuoti, kad įsigytos prekės spalva atitiks monitoriuje matytą spalvą. Svoris, išmatavimai ir talpa yra nurodomi su 2% paklaida. Prekių asortimentas bei aprašymai yra nuolat keičiami. Pardavėjas neatsako jokiam asmeniui už bet kokius nuostolius ar žalą, kuri kiltų dėl naudojimosi šiame tinklapyje pateikta informacija.

4.4. Prekės kaina yra laikoma ta kaina, kuri nurodoma Pirkėjo prekių krepšelyje užsakymo metu. Prekės kainos be jokio išankstinio įspėjimo tinklalapyje gali būti keičiamos, tačiau visiems pirkimams atliktiems tam tikru metu bus taikomos tos kainos, kurios galiojo užsakymo pateikimo metu. Į nurodytas kainas nėra įskaičiuotos siuntimo ir pakavimo išlaidos, jos yra priskaičiuojamos užsakymo metu ir pridedamos prie galutinės užsakymo kainos.

4.5. Akcijų metu nuolaidos nesumuojamos, akcijinėms prekėms papildomos nuolaidos netaikomos. Vienu metu galima pritaikyti tik vieną nuolaidos kodą.

 

V. Pirkėjo teisės

 

5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.

5.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.

5.3. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

 

VI. Pirkėjo pareigos

 

6.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka, naudodamasis savo banku internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą sutartį), arba atlikdamas mokėjimą iš bet kurio kito banko į Pardavėjo sąskaitą, nurodytą „Kontaktuose“.

6.2. Pirkėjas parduotuvės registracijos formoje privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jeigu bus pasikeitę Pirkėjo asmens duomenys ir Pardavėjas apie tai nebus informuotas, Pirkėjas prisiims visą dėl to kylančią nuostolių riziką.

6.3. Pirkėjas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis elektronine parduotuve.

6.4. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo registracijos bei prisijungimo duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti Pardavėją el.paštu info@verus.lt.

6.5. Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis iki informavimo momento. Tokiu atveju Pardavėjas turi teisę laikyti, kad veiksmus elektroninėje parduotuvėje atliko Pirkėjas.

6.6. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

 

VII. Pardavėjo teisės

 

7.1. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo – pardavimo sutartį ir anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas, pasirinkęs apmokėti už prekes elektronine bankininkyste ar mokėjimo pavedimu, nesumoka už prekes per 7 (septynias) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo dienos.

7.2. Jeigu pateikiami melagingi, netikslūs, klaidinantys ar ne visi prašomi pateikti duomenys, arba Pirkėjas nesilaiko kitų įsipareigojimų, numatytų šiose Taisyklėse, Pardavėjas turi teisę nedelsiant panaikinti registraciją, užsakymą ir ištrinti Pirkėjo duomenis arba apriboti Pirkėjo teisę naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Už Pirkėjo pateiktų neteisingų duomenų sukeltus padarinius atsakote tik pats Pirkėjas.

7.3. Pardavėjas pasilieka teisę, be išankstinio perspėjimo, sustabdyti arba nutraukti Pirkėjo registraciją ir naudojimosi elektroninės parduotuvės paslaugomis, jei yra pagrindo manyti, kad Pirkėjas užsiima neleistina veikla ar kitaip bando pakenkti Pardavėjo darbui arba stabiliam veikimui.

7.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

7.5. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

 

VIII. Paradvėjo pareigos

 

8.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

8.2. Pardavėjas,negalėdamas pristatyti Pirkėjo užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę. Jei pasiūlyta prekė Pirkėjui netinka ir jis atsisako priimti pasiūlytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja per 7 darbo dienas grąžinti Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.

8.3. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.

 

IX. Prekių pristatymas

 

9.1. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotasis atstovas: Kurjeris (AB „Lietuvos paštas“) arba Paštas (AB „Lietuvos paštas“).

9.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Kliento užsakytas prekes nurodytu adresu Lietuvoje per 1–7 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes dienos. Taip pat Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.

9.3. Prekės Kurjeriu pristatomos Lietuvos teritorijoje iš anksto su Klientu suderintu laiku.

9.4. Prekės pristatomos užsakymo duomenyse nurodytu adresu. Jei Klientas nurodo klaidingą prekių pristatymo adresą, privalo sumokėti Pardavėjui dėl prekių pristatymo atsiradusias išlaidas.

9.5. Jeigu dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių Kurjeris neturėjo galimybių pristatyti prekių, jis papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas papildomai atliekamas ne daugiau kaip vieną kartą. Nepavykus pristatyti prekių Klientas turi kreiptis į Kurjerių tarnybą ir atsiimti prekes pats per 15 dienų. Jeigu prekės Klientui nepristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės pristatymo terminų pažeidimo.

9.6. Prekių pristatymo metu Klientas privalo kartu su Kurjeriu patikrinti siuntos pakuotės būklę, ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimą, Klientas privalo siuntos neprimti ir Kurjerio pateiktame jos pristatymo patvirtinimo dokumente nurodyti pastebėtus trūkumus. Klientas, neatlikęs šių veiksmų esant Kurjeriui, neturi teisės reikšti jokių pretenzijų dėl prekių pažeidimų ir Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios dėl to kylančios atsakomybės.

9.7. Kurjeriui pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

 

X. Prekių grąžinimas

 

10.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ numatyta tvarka.

10.2. Grąžinama prekė privalo būti visiškai sukomplektuota bei su prekės pirkimą įrodančiu čekiu. Už prekės sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota ir tinkamai supakuota, Pardavėjas ar Pardavėjo atstovas nepriima prekės grąžinimui.

10.3. Prekes Pirkėjas grąžina savo transportu. Grąžinant prekes paštu, prekės siunčiamos originalioje pakuotėje adresu UAB „Primadis“, V. Maciulevičiaus g. 51, LT-02034 Vilnius.

10.4. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

10.5. Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas privalo kreiptis pirmiausia norodytais konktaktais ir tik gavęs informaciją iš parduotuvės vedėjo tik tada vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į Verus parduotuvę.

 

XI. Atsakomybė

 

11.1. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

11.2. Atsižvelgdami į LR elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d. nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.

11.3. Jei elektroninėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklalapius, Pardavėjas  neatsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklalapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

11.4. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius nuostolius.

 

XII. Dovanų kuponas

 

12.1. Šiuo metu nėra galimybės atsiskaityti dovanų kuponais elektroninėje parduotuvėje.

 

XIII. Baigiamosios nuostatos

 

13.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo teikiamas prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos)) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.

13.2. Taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

13.3. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi kilę ginčytini klausimai sprendžiami tarpusavio susitarimu. Susitarimo nepasiekus - Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.